söndag 17 juli 2011

Pigg, piggare, piggast

Får nästan nypa mig i armen för att inte tro att kroppen luras. Jag känner mig så mycket piggare så att det känns som en dröm. Min sista akupunktur har jag fått och det har gett så bra resultat. Lust och längtan efter att göra saker är tillbaka. Idag har jag städat och fejat som aldrig förr, för en månad sedan skulle själva tanken på att skura kaklet få mig att somna om. Det känns bra! Så veckan som varit har jag gått från pigg, till piggare och nu hoppas jag på piggast.

Förutom en tur på slätta i början av veckan så har jag, pigg och glad, orkat med och njutit av en tripp till Skåne och gott umgänge och festival i hemstaden.

Börjar med glasspaus på Tjolöholms slott. 

Det regnade i Skåne men ett besök på Ängelholms hembygdspark blev det ändå.
Sen värmande fika på Lillaro. Verkligen mysigt!
Jättefint tak med hattar och skor hade de!

Godnatt till pappaAlice!


På vägen hem såg vi flera gamla sommarbilar.

Trött men glad efter att vara hemma efter en omtumlande tur på festival i stan.

T and J in the right kind of mood. Out on festival in town!
Girls night out, having a great time.

Så nu god natt! Och imorgon är det måndag, känns bra.
/Jenny C

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag kan det där med fallens dar' :D /sis