onsdag 16 mars 2011

Bryt ihop, samla energi och gå vidare

Har haft en period med "dålig hälsa". Vet inte vad jag ska kalla mina återkommande migränanfall annars. För lite sömn, för dålig mat, dålig träning, för mycket jobb... Vet inte vad som är utlösande faktor. Därför har jag alltså brytit ihop. Så nu återstår att samla energi och gå vidare. Ska nu föra dagbok över mat, träning, sömn och på så sätt se ett samband. Om det finns något. Måste i alla fall ha en plan. Åtminstone är solen tillbaka. Och idag har jag bokat in ett yogapass på gymmet. Ska ge mig ut en stund nu på eftermiddagen också. Dagens plan.

Så står det till med mig. Hur står det till med er?

2 kommentarer:

Karin sa...

Här är det bara bra! Sitter och designar nästa kollektion - så roligt!!
Kämpa på min vän. Men ta dig tid till att bara vila också. Ta dig tid att häng med mig på loppis någon dag. Jag har typ aldrig vart på loppis med jag vill så gärna, ni var ju på en i Trollhättan när jag inte var med. Är den öppen varje helg...? Puss & kram

Jenny sa...

Ja, det vore jättekul med loppis snart. Våren är påväg och runt omkring oss finns det massa små loppisbodar och lador. =) Vilar också. Och jobbar dag just nu, verkar fungera. =)