fredag 17 juni 2011

Loving it....

Den här gången får inlägget heta Loving it, eftersom det inte handlar om vad jag har läst och tyckt om så mycket som vad jag har hittat, stött på och använt och helt enkelt gillar. Veckan har varit ganska stressig och jag har inte hunnit med det som jag brukar och just nu behöver. Tar ut sin rätt idag då jag är som en urvriden trasa. Men jag försöker hitta tillbaka. Här är sånt som jag blivit glad av de här dagarna (förutom att min svärmor äntligen är framme i Västergötland utan större missöden!):

TuneIn Radio Zambiska radiokanaler som gör min man lycklig och lugn. Det stävjar hans hemlängtan. Och tusentals fler radiokanaler kan man hitta och få lite nya intryck i sitt eget vardagsrum, eller på bussen. Tack för tipset syster!

Jango Radio som spelar den musik du gillar efter att du valt en artist du gillar! Jättekul när man som mig inte orkar leta ny musik på exempelvis Spotify hela tiden.

Träningspepp har legat högt på gilla listan den här veckan. För att hitta inspiration och lust. Har inte sprungit som jag hade tänkt de senaste veckorna och samlar nu mental kraft för att komma igång igen. Så träningsprogrammet för att springa ett halvmaraton på Marathon.se har studerats och appen 1/2 Marathon har laddats ner. Dessutom har jag läst bloggen Sofia Springer med stil från Elle.se. Superbra träningstips hade hon den här veckan. Läs och följ! Det ska jag försöka i allfall. Också köpt ToppHälsa för inspiration och träningstips. Nu gäller det!


Ett par nya springskor skulle inte vara fel heller!

Helgen innebär galen släktträff i de småländska skogarna med 30-40-tals tema. Återkommer med bildbevis!
/Jenny C.

Inga kommentarer: