måndag 12 september 2011

Like like like

Idag glömde jag att ta med mig en bok att läsa på bussen på väg till Högskolan. Lite surt när jag har två timmar till skolan och två timmar hem att fördriva och min plan har hela tiden varit att plugga under dessa timmar. Men men, ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig. Och studier nuförtiden är inte som jag varit van vid. Imorgon har jag till exempel föreläsning i Photoshop och därmed kan nog dagens tidsfördriv ändå betraktas som studier. Jag fastnade nämligen i Instagram, och började ta foton som jag redigerar med Camera+ eller Photoshop för iphone, och sedan lägger upp där. Hittade dessutom helt underbara foton från New York, Spanien, Turkiet, Zambia etc. Inspirerande och ett helt fantastiskt tidsfördriv! Här är ett smakprov på vad som blev fotograferat idag. På Instagram heter jag jchangala om ni vill följa!

Inga kommentarer: