fredag 26 september 2008

Paus i mat

Har glömt av det där med bild. Ska fixa i helgen. Är ju kul om ni får se henne. Moster Johanna i Sheffield såg när hon stod i spjälsängen igår via Skype. Dock har mamman i familjen lyckat pajja funktionen med webcamera. den går inte på nu när den ska. Den fungerar annars men jag måste ändrat nån inställning som puckat upp det hela. Om nån vet hur det ska fixas så snälla, hör av er!

Annars har Alice, mamma och pappa kommit fram till att vi ska pausa lite i Alice ätande. Hon blir inge bättre på att äta, några teskedar och sen är det stopp. dock vet vi att hon får i sig men hon ska ju VILJA äta. Och sover dåligt gör hon just nu. Jag tänker att det kanske är för mycket för henne. Hon har ju lärt sig att sitta, krypa och stå på knappt en månad och samtidigt har vi försökt lära henne att äta. Hon är inte alls lika intresserad av maten som hon var innan vi gav henne första gången. så nu vilar vi några dagar och nästa vecka körvi om från början igen. enligt min MVC morska (som jag litar mer på än bvc syrran, hon är superrörig) så är det såhär man ska göra om man tycker att det går segt.

Kommentera gärna när ni läser, så att vi vet om ni läser eller inte. Är kul att veta!

Kramar

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag följer er blogg, tycker det är så skojs! Jag o Fanny smider planer på komma ner till Zambia, det rycker i den tarmen! =) Kram kram och ha en mysig helg

Johanna sa...

Det låter väl bra att låta aliceballis vila lite från allt det nya hon lär sig. Ge sötingen lite bröstsoppa så blir hon så nöjd och glad :-)

pussar