onsdag 31 augusti 2011

Löpträning och matte

Mitt nya liv drog igång i måndags. Pendlande student är jag nu. Huvudet är fullt med ny information och nya intryck och jag njuter av att just ha huvudet fullt av information och inte tankar kring hur jag ska må bättre och ta bättre hand om min hälsa. Tar det dock väldigt lugnt. Vilar på bussen, tränar Mindfulness när vi susar fram över slätten, och passar på att läsa och prata i telefon.





Vet att det är viktigt att jag inte glömmer av det jag nu lärt mig att min kropp behöver så fortsätter att träna. Varvar löpningen just nu med cykelturer och yoga. Läser Sofia springer med stil för att bli inspirerad! Och jag räknar matte. För vi fick ett oförberett prov och jag insåg att det är väldigt länge sedan jag förenklade ekvationer och dylikt.





Så för att inte bli stressad ser jag till att ligga ett steg före. Och det tänker jag göra med bravur!

Önska mig lycka till!
/Jenny

1 kommentar:

Anonym sa...

Lycka till bästa syster!