söndag 4 september 2011

Söndagsladdning

Förr i tiden hade jag alltid söndagsångest. Med skiftarbete försvann det direkt men ersattes av konstant jobbångest istället. Nu när söndagsångesten skulle kunna uppstå igen, pluggar i veckorna och har lediga helger igen, så får jag se till att den inte gör det igen. Så idag söndagsladdar jag med zambiska musikvideor. Väldigt underhållande!

Swagg walking med Princess Mwamba
(önskar jag hade hennes självförtroende)

Och ibland väldigt vackra och genomtänkta! Mutinta visar det riktiga Zambia och jag kan se hennes videor om och om igen.

Och stil har hon.

/Jenny



2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra att kämpa emot söndagsångesten. Själv jobbar jag hårt i veckan för att kunna vara ledig i helgen. Vi får se hur det går, det är mycket nu. Den andra videon inspirerade mig till ett lektionsupplägg, tack.

Jenny sa...

Ja visst är den härlig den videon. Och så äkta. Hoppas lektionen gick bra.