fredag 19 augusti 2011

Nytt namn, ny design, nytt i livet!

Höstvädret är sannerligen här även om månaden fortfarande är augusti. Höstkänslan kommer för mig med vädret  och därmed är jag i höstmood. Dessutom kom nya ELLE i veckan med höstens trendbibel och det är ett säkert hösttecken. Och med hösten kommer lusten för nya saker i livet. Så bloggen har fått en ny design, ett nytt namn och i mitt liv tar sig en ny vändning. I am going back to school. Ska bli student igen, frivilligt och med mycket lust ska jag bli fattig student igen. Det handlar om design. Och om teknik och matte. Jag ska läsa till designingenjör. Nytt i livet och förhoppningar om en gladare framtid. Är det därför man försöker nå sina drömmar? Eller vad sporrar er?
/Jenny

Ps. Namnändringen kommer från att det här är något jag gör för mig själv. Skriver och tar mig tid till att bara vara Jenny. =) Ds.

Inga kommentarer: